Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home4/r40667bigp/public_html/www.thedepartment.ro/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2854
Servicii de traducere - promptitudine, optimizare cost - The Department skip to Main Content
Menu

Despre clienții noștri – Criteriile unei bune relații

CELE MAI CĂUTATE CRITERII DE SELECȚIE ÎN ALEGEREA UNUI FURNIZOR DE SERVICII DE TRADUCERE

PROMPTITUDINEA ȘI OPTIMIZAREA COSTURILOR

PROMPTITUDINEA

Viteza noastră de reacție la nevoile clientului legate de servicii de traducere este, credem, una dintre cele mai apreciate calități. În plus, este foarte des menționată și apreciată de clienții noștri în colaborarea pe care o avem cu ei. Poate uneori exagerată, politica noastră internă este bazată pe ideea că fiecare client va primi un răspuns în maximum 30 de minute de la solicitarea sa. Chiar dacă acest răspuns nu poate fi mereu transmiterea directă a ofertei financiare. Mai exact, un e-mail în care solicităm clientului clarificări privind solicitarea transmisă. De fiecare dată, îi dăm de veste că suntem în curs de evaluare a documentelor sau a informațiilor transmise. Scopul este, în final, să creionăm, pentru el, cea mai bună evaluare a proiectului împreună cu cea mai bună ofertă.

OPTIMIZAREA COSTURILOR

Fie că ești antreprenor sau faci parte dintr-o companie locală sau dintr-o companie multinațională, nevoile de traduceri din cadrul companiei pe care o reprezinți vor fi întotdeauna privite și prin prisma bugetului. Obiective de buget avem cu toții și suntem conștienți de acest lucru. Important este ca în atingerea lor să nu sacrificăm calitatea serviciilor de traduceri.

Vezi: Criteriile unui bune relații cu clienții

Back To Top